Jak zapisać stronę WWW jako plik PDF?

W uzupełnieniu wpisu „Tworzenie i edycja PDF online„, chciałbym przedstawić dzisiaj dwa serwisy służące zapisywaniu oglądanych stron WWW, jako dokumentów PDF.

2 Responses to “Jak zapisać stronę WWW jako plik PDF?”


  1. 1 Monika Chitra 15 Luty 2010 o 17:38

    O dziękuję, tego szukałam! Nie mam chwilowo internetu w domu, więc często widząc ciekawe strony w czasie pracy mam ochotę je zapisac i zabrac do domu na gwizdku. Ten post rozwiązuje mój problem :)

  2. 2 rzelski 24 Luty 2010 o 15:54

    cześć – to już znałem, ale piszę bo dopiero co trafiłem na bloga. Plis – nie kończ z jego pisaniem! mnóstwo przydatnych informacji – strasznie mi się to spodobało..:) Pozdrawiam!


Comments are currently closed.




Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

