Drukowanie ze stron www tylko wybranych elementów

Na serwis PrintWhatYouLike natrafiłem już jakiś czas temu, ale nie sądziłem, że mi się przyda. Idea jego działania polega na tym, że wczytuje on podaną przez użytkownika stronę www, z której można następnie wybrać konkretne elementy do wydrukowania. Myślałem, że do takich celów wystarczy standardowa opcja „Drukuj zaznaczenie”. Okazało się jednak, że serwis może być niezwykle przydatny. Dzisiaj bowiem natrafiłem na stronę, na której drukowanie selekcji nie wychodziło, a poza tym chciałem wydrukować elementy oddalone od siebie i inną czcionką.

PrintWhatYouLike

Serwis PrintWhatYouLike umożliwia wybranie dowolnych elementów ze strony, ich separację do odrębnego dokumentu, zmianę i powiększenie czcionki, usunięcie tła i obrazów. Na dodatek wynik takich działań można zapisać jako plik HTML lub PDF.



